Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Δ. Θεσ/νίκης: Ίδρυση "Σώματος Ελεγκτών" από εργαζομένους του δήμου (!) -και όχι από την Δημοτική Αστυνομία;- προανήγγειλε ο Μπουτάρης για τον έλεγχο της "Ελεγχόμενης Στάθμευσης" !

Νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στο κέντρο αλλά και σε όλες τις δημοτικές κοινότητες του δήμου Θεσσαλονίκης, πλην της Τριανδρίας, προτίθεται να εφαρμόσει ο δήμος Θεσσαλονίκης.


Σε μια προσπάθεια να δώσει λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα και στην έλλειψη πάρκινγκ στο κέντρο αλλά και στις γειτονιές της πόλης, ο Δήμος, ζήτησε τη βοήθεια του Ινστιτούτου Μεταφορών, το οποίο κι εκπόνησε μελέτη.

Σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε σήμερα στο δημαρχείο της Θεσσαλονίκης, τις λεπτομέρειες του νέου συστήματος περιέγραψε ο αντιδήμαρχος επιχειρηματικότητας, Χασδάι Καπόν: «Το σύστημα θα λειτουργεί μέσω κινητού τηλεφώνου ή μέσω ίντερνετ. Ο δημότης θα εγγράφεται στην εταιρεία, η οποία θα αναλάβει να οργανώσει το σύστημα και θα λαμβάνει τον προσωπικό του κωδικό.Όταν θα έρθει η ώρα να παρκάρει στις θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης, θα πληκτρολογεί τον κωδικό του και θα πληρώνει το τίμημα είτε ηλεκτρονικά, είτε μέσω προπληρωμένης κάρτας. Όσοι δεν θα έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, θα μπορούν να αγοράζουν κάρτες από το περίπτερο. Έτσι, δεν θα υπάρχουν τα ειδικά μηχανήματα τα οποία συχνά χαλούσαν κι απ’ τα οποία έπρεπε κατά τακτά χρονικά διαστήματα εργαζόμενοι στο δήμο να συγκεντρώνουν τα χρήματα».

Το σύστημα θα ελέγχεται από κεντρική κονσόλα, η οποία θα παρακολουθεί ηλεκτρονικά όλους τους χώρους, ενώ Σώμα Ελεγκτών, το οποίο θα στελεχωθεί από εργαζόμενους του δήμου, θα πραγματοποιεί ελέγχους για τυχόν παραβάσεις.

Σύμφωνα με τη μελέτη, η οποία θα σταλεί για διαβούλευση στις δημοτικές κοινότητες, αλλά και στην επιτροπή ποιότητας ζωής, οι μόνιμοι κάτοικοι θα μπορούν να παρκάρουν σε συγκεκριμένους χώρους δωρεάν, ενώ για τους επισκέπτες, η χρέωση θα γίνεται ανά λεπτό και προτείνεται να φτάνει το 1,7- 2 ευρώ την ώρα.

Αναλυτικά οι αλλαγές και ο αριθμός των στάσεων στις δημοτικές κοινότητες:

Α Δημοτική Κοινότητα:

- Ένωση περιοχών Θ1 και Θ2 με κοινή κάρτα κατοίκων

- Εφαρμογή στάθμευσης για επισκέπτες στην οδό Αγίου Δημητρίου

- Μετατροπή θέσεων βραχυχρόνιας στάθμευσης σε στάθμευση αποκλειστικά για επισκέπτες

- Μετατροπής τμήματος μακροχρόνιας στάθμευσης σε στάθμευση αποκλειστικά για κατοίκους .


Β Δημοτική Κοινότητα:

- Εφαρμογή βραχυχρόνιας στάθμευσης στις οδούς Αναγεννήσεως, σε τμήμα της οδού Γιαννιτσών και στη Λαγκαδά, μόνο για επισκέπτες.

- Άρση της απαγόρευσης στάθμευσης στην Αγίων Πάντων και εφαρμογή ελεύθερης στάθμευσης σε επισκέπτες και κατοίκους.


Γ Δημοτική Κοινότητα:

- Εφαρμογή της βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες στην οδό Αγίου Δημητρίου.

- - Εφαρμογή της αποκλειστικής στάθμευσης για επισκέπτες στο νότιο τμήμα της οδού κασσάνδρου. Το βόρειο τμήμα της θα δοθεί αποκλειστικά για στέθμευση κατοίκων.

- Εφαρμογή της αποκλειστικής στάθμευσης για κατοίκους σε όλο το μήκος της οδού Ολυμπιάδος.


Δ Δημοτική Κοινότητα:

- Δημιουργία θέσεων βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες στους άξονες Γ. Λαμπράκη, Κλεάνθους, Μπότσαρη και Διογένους.


Ε Κοινότητα:

- Εφαρμογή βραχυχρόνιας στάθμευσης για επισκέπτες σε βασικούς άξονες της κοινότητας όπως η 25η Μαρτίου, Μ. Μπότσαρη και η Κ. Καραμανλή.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης σημείωσε ότι οι αντιδράσεις είναι αναμενόμενες, καθώς «επικρατεί η αντίληψη παρκάρω όπου θέλω». «Αν δεν συμμορφωθούν οι πολίτες, το σύστημα δεν μπορεί να λειτουγήσει. Το διπλοπαρκάρισμα προκαλλεί πολλά προβλήματα. Εί ναι θέμα κοινωνικλης συμπεριφοράς».

Το σύστημα αναμένεται να εφαρμοστεί στις αρχές του 2014, αφού κατατεθεί για διαβούλευση στις δημοτικές κοινότητες και την επιτροπή ποιότητας ζωής κι αφού εγκριθεί από το δημοτικό συμβούλιο.

(Αναδημοσίευση από : thestival.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: