Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Θεσσαλονίκη: Πιάτσες ταξί παντού

Νέες πιάτσες ταξί δρομολογούνται στο δήμο Θεσσαλονίκης. Η μείωση του τζίρου πλήττει τους ιδιοκτήτες και τους οδηγούς των ταξί οι οποίοι για να μην ξοδεύουν καύσιμα, σχηματίζουν τεράστιες ουρές στις ήδη υπάρχουσες πιάτσες δημιουργώντας σημαντικό πρόβλημα στην κυκλοφορία των ΙΧ και των λεωφορείων...

Πλέον αποτελεί γνώριμη εικόνα σε δρόμους του κέντρου της Θεσσαλονίκης, όπως είναι για παράδειγμα η Μητροπόλεως ή η Παύλου Μελά, τα ταξί να σχηματίζουν κομβόι, τις περισσότερες φορές και σε διπλή σειρά.

Το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής» κατέθεσε σειρά προτάσεων στον κεντρικό δήμο, για να δημιουργηθούν ή να επεκταθούν πιάτσες. Ο δήμος Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρει ο εντεταλμένος σύμβουλος σε θέματα κυκλοφορίας, στάθμευσης και οδικής σήμανσης, συγκοινωνιολόγος Γιώργος Δημαρέλος, αντιμετωπίζει θετικά τα αιτήματα των ταξιτζήδων.

Ετσι, δεν αποκλείεται στην οδό Μητροπόλεως, στο ύψος της Αριστοτέλους, οι δύο πιάτσες ταξί που υπάρχουν (μία έξω από το «Ηλέκτρα Πάλας» και μία έξω από το «Ολύμπιον») να ενοποιηθούν σε μία μεγάλη, με την ανάλογη τροποποίηση στο πεζοδρόμιο. Το ίδιο είναι πιθανό να συμβεί στην Εγνατία, επίσης στο ύψος της οδού Αριστοτέλους, με τις δύο πιάτσες που υπάρχουν πριν και μετά το άγαλμα του Βενιζέλου να γίνονται μία.

Νέοι χώροι

«Ζητάμε 15 νέες πιάτσες, επέκταση άλλων επτά και ενοποίηση άλλων δύο. Η πτώση της κίνησης είναι δραματική, αγγίζει το 50%, οπότε είναι αναγκαία η δημιουργία χώρων στάθμευσης των ταξί. Αν υλοποιηθούν οι προτάσεις μας, το πρόβλημα δε θα λυθεί σε ποσοστό 100%, αλλά σίγουρα θα υπάρξει βελτίωση της κατάστασης», επισημαίνει ο πρόεδρος του «Ερμή», Κώστας Γιαννακάκης.

Ο «Ερμής» ζητά να επεκταθούν οι πιάτσες: 1) Θεμιστοκλή Σοφούλη με Β. Ολγας, 2) Μάρκου Μπότσαρη με Β. Ολγας, 3) Ανάληψη, 4) Ευζώνων, 5) Λαμπράκη, 6) Αντιγονιδών, 7) Παύλου Μελά.

Νέες πιάτσες ζητά να γίνουν: 1) Βούλγαρη, πριν την Κ. Καραμανλή, 2) Δελφών, μεταξύ Καρακάση και Μαρασλή, 3) Λαμπράκη, πριν την Κλεάνθους, 4) Ιπποκράτειο, από την πλευρά της Κ. Καραμανλή, 5) Κασομούλη, 6) Βασιλέως Γεωργίου, μπροστά από το δημαρχείο, 7) Ανατολικής Θράκης, από Ιλισού έως Αρτάκης 8) Διογένους, μετά την Κλεάνθους, 9) Ιασονίδου, 10) Αγίου Δημητρίου, απέναντι από το τούρκικο προξενείο, 11) Κανάρη, πριν την Αλεξάνδρου Παπαναστασίου, 12) Εθνικής Αμύνης, πριν την Αλεξάνδρου Σβώλου, 13) Βενιζέλου, πριν τη Μητροπόλεως, 14) Τριανδρία, επί της οδού Σκύρου, 15) Νοσοκομείο «Γεννηματάς», επί της Εθνικής Αμύνης.

Η πρόταση των ενοποιήσεων αφορά τις πιάτσες επί της Αριστοτέλους. «Τα αιτήματα θα εξεταστούν ένα προς ένα από τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου και σε περίπου ένα μήνα θα υπάρχουν απαντήσεις για όλες τις προτάσεις, τις οποίες πάντως αντιμετωπίζουμε θετικά. Ακόμη και στις περιπτώσεις δρόμων όπου απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση, θα εξετάσουμε τη δυνατότητα να δώσουμε άδεια στάθμευσης, ώστε να μπορέσουμε να οριοθετήσουμε πιάτσα ταξί. Σε κάθε περίπτωση, το πόσες από τις προτάσεις θα υλοποιηθούν θα εξαρτηθεί από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της εκάστοτε περιοχής», υπογραμμίζει ο κ. Δημαρέλος.  


(πηγή : agelioforos.gr)

Σχόλιο : Να σημειώσουμε και 'μεις με την σειρά μας, ότι όταν υπήρχε δουλειά, προ κρίσης, οι πιάτσες των ταξί ήταν κατά βάση...διακοσμητικές και δε χρησιμοποιούνταν σχεδόν ποτέ από τους ταξιτζήδες, οι οποίοι παρεμποδίζοντας σχεδόν τους πάντες, σταματούσαν να ανεβάσουν πελάτες οπουδήποτε-οποιαδήποτε στιγμή. Τώρα ζητάνε 15 νέες (εκ των οποίων τις περισσότερες φυσικά στο κέντρο της πόλης) για να μη "καίνε πετρέλαια"...μήπως εν τέλει βρε παιδιά, να κάναμε πιάτσα όλόκληρη την Αριστοτέλους; Σας φτάνει;

Δημ. ψ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: