Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Αθανάσαρος : «Ο Σαξώνης έκλεβε εκμεταλλευόμενος ένα διαλυμένο κράτος»

«Δεν έχω καμία σχέση με τις κατηγορίες» υποστήριξε στην απολογία του ο πρώην αντιδήμαρχος Οικονομικών (σσ. και τέως αντ/χος Δημοτικής Αστυνομίας) του Δήμου Θεσσαλονίκης, Θεόδωρος Αθανάσαρος, ο οποίος αντιμετωπίζει κατηγορίες για την υπόθεση της υπεξαίρεσης στο Δήμο Θεσσαλονίκης.

«Μπήκα φτωχός στο δημόσιο βίο και φτωχός βγήκα. Το μόνο έγκλημα μου ήταν ότι ήθελα να βοηθήσω το Δήμο Θεσσαλονίκης και την πόλη που έχω αγαπήσει. Είναι άδικες, αβάσιμες και υποθετικές οι κατηγορίες. Δεν είχα στην κατοχή μου χρήματα για να κάνω υπεξαίρεση. Περιμένω αποκατάσταση της δικαιοσύνης, της αδικίας και της αλήθειας και την τιμωρία των πραγματικών ενόχων» δήλωσε στην απολογία του ο κ. Αθανάσαρος.

Ερωτώμενος από την έδρα είπε ότι δεν είχε αντιληφθεί κατά τη διάρκεια της θητείας του το παραμικρό και ότι είχε απόλυτη εμπιστοσύνη στους διευθυντές, τους προϊσταμένους και τους υπαλλήλους του Δήμου. «Αυτοί μου έδιναν τα χαρτιά. Εγώ έκανα προσθέσεις και έβαζα υπογραφές χωρίς να βλέπω τα παραστατικά».

Όταν ρωτήθηκε για το πώς κατάφερνε ο Παναγιώτης Σαξώνης να υπεξαιρεί χρήματα από το ταμείο του Δήμου και να μη γίνεται αντιληπτός απάντησε: «Έκλεβε εκμεταλλευόμενος ένα διαλυμένο κράτος. Εννοώ την Εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία».

(Αναδημοσίευση από : Thestival.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: