Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Κυκλοφοριακή "ανάσα" για την Θεσσαλονίκη ψάχνει η διοίκηση του δήμου

Η αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης αποτελεί άμεση προτεραιότητα του δήμου για το 2012. Η διοίκηση του δήμου προσανατολίζεται στην δημιουργία θέσεων στάθμευσης, ώστε να απελευθερωθούν οι δρόμοι από τα παράνομα παρκαρισμένα ΙΧ και να διευκολυνθεί η κυκλοφορία. Επίσης, σύντομα θα θεσμοθετηθεί το Σώμα Ελεγκτών, το οποίο θα αποτελείται από διοικητικούς δημοτικούς υπαλλήλους, που θα συνεργάζεται και θα συνεπικουρεί τη δημοτική αστυνομία Θεσσαλονίκης, για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας.

Οι υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης διερεύνησαν την καταλληλότητα, από πολεοδομική άποψη, δημοτικών οικοπέδων για την ανέγερση σταθμών αυτοκινήτων. Στο πλαίσιο αυτό, κατάρτισαν έναν κατάλογο οικοπέδων που είναι άρτια και οικοδομήσιμα, έτσι ώστε να είναι εφικτή η έκδοση των απαιτούμενων οικοδομικών αδειών. Πρόκειται για 18 οικόπεδα, τα οποία έχουν εμβαδόν που κυμαίνεται από 130 έως 1.100 τ.μ.

Τα επτά κατάλληλα οικόπεδα βρίσκονται: 1) πλατεία Δημοκρατίας, 2) Ολυμπιάδος, 3) Κηφισιά Οικοδομικό Τετράγωνο Γ 130 Β, 4) Γιάννη Αγγέλου, 5) Κατσιμίδη – Περδίκκα, 6) Θάλητος και 7) Νικηφόρου Φωκά. Τα τέσσερα οικόπεδα που κρίνονται κατάλληλα αλλά με επιφύλαξη βρίσκονται: 1) Καρακάση – Στρωμνίτσης, 2) Γρηγορίου Ε' – Μελενίκου, 3) Χαλκιδικής, 4) Τήλου.

Προκειμένου τα οικόπεδα αυτά να αξιοποιηθούν στο έπακρο, ο αντιδήμαρχος Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων δήλωσε ότι εξετάζεται η πιθανότητα αξιοποίησης δημοτικών οικοπέδων ως χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων με μηχανικά μέσα.

Τα μηχανικά συστήματα εμπίπτουν σε δύο βασικές κατηγορίες: 1) Τα απολύτως αυτοματοποιημένα, όπου ο οδηγός παραδίδει το όχημα στην υποδοχή και δεν έχει καμία ανάμειξη στη μετακίνησή του και 2) στα ημιαυτόματα μηχανικά συστήματα στάθμευσης, όπου ο οδηγός έχει συμμετοχή. Στην περίπτωση του δήμου Θεσσαλονίκης, που τα οικόπεδα είναι σχετικά μικρών διαστάσεων, το κόστος θα πλησιάζει τα 25.000 ευρώ ανά θέση αυτοκινήτου.

Ο δήμος Θεσσαλονίκης ετοιμάζεται, παράλληλα, να ζητήσει τη βοήθεια και τη συνεργασία του ΟΑΣΘ. Σύμφωνα με τον κ. Κουράκη στο τεχνικό πρόγραμμα του 2012 συμπεριλαμβάνεται η αγορά δύο μίνι μπας. Τα δύο μίνι μπας θα κινούνται, με αφετηρία το δημαρχείο Θεσσαλονίκης, κατά μήκος της οδού Τσιμισκή και θα επιστρέφουν πίσω μέσω της Μητροπόλεως ή της Λεωφόρου Νίκης. Θα μεταφέρουν δωρεάν όσους σταθμεύουν στα πάρκινγκ, αρκεί βέβαια να επιδεικνύουν το εισιτήριο εισόδου.

Το είδαμε στο : thestival.gr
Πηγή : Αγγελιοφόρος της Κυριακής

Δεν υπάρχουν σχόλια: