Προς Υπουργεία : Μή σπρώχνεστε παιδιά, ένας-ένας, όλοι θα πάρετε !
Αναδημοσίευση άρθρου
Μπλόκο στους λαθρεπιβάτες
Πιάνουν δουλειά τον Απρίλιο και εκτιμάται ότι θα περιορίσουν την εισιτηριοδιαφυγή τουλάχιστον κατά 80%. Περίπου 20 εκατ. ευρώ ετησίως τα έσοδα που χάνει ο ΟΑΣΑ
Ειδικό Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου ρίχνει στους δρόμους από τις αρχές Απριλίου το υπουργείο Υποδομών, με στόχο την πάταξη του φαινομένου της εισιτηριοδιαφυγής στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Η δημιουργία του Σώματος αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για τον υπουργό Δημήτρη Ρέππα, καθώς το υπουργείο εκτιμά ότι η δραστηριοποίησή του θα περιορίσει τουλάχιστον κατά 80% την εισιτηριοδιαφυγή στις αστικές συγκοινωνίες, αποφέροντας στα ταμεία του ΟΑΣΑ ποσό 10-15 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως. Σήμερα η λαθρεπιβίβαση στα μέσα στοιχίζει τουλάχιστον 20 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο, καθώς τα ποσοστά των λαθρεπιβατών στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ φτάνουν το 40%, ενώ στα μέσα σταθερής τροχιάς ξεπερνούν το 10%.
Την υλοποίηση του εγχειρήματος έχει αναλάβει ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Χάρης Τσιόκας, ο οποίος πραγματοποιεί συναντήσεις με τις διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών, ώστε να αποτιμηθούν τα μοντέλα που εφαρμόζονται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Τέσσερα είναι τα σενάρια που εξετάζονται αυτή τη στιγμή για τη δημιουργία του Σώματος Ελεγκτών:
* Η δημιουργία νέας μονάδας στον όμιλο ΟΑΣΑ που θα στελεχώνεται από ελεγκτές όλων των μέσων και θα αριθμεί περίπου 200 άτομα.
* Η δημιουργία νέας μονάδας στον όμιλο ΟΑΣΑ που θα στελεχωθεί με 120 ελεγκτές, οι οποίοι θα συνεπικουρούνται κατά περίπτωση από 50 αστυνομικούς. Η παράβαση θα πιστοποιείται επί τόπου και θα επιβάλλεται τιμωρία, σύμφωνα με τον νέο νόμο.
* Η δημιουργία νέας μονάδας περίπου 100 ελεγκτών, η οποία σε συνεργασία και συντονισμό μέσω προγραμματικών συμβάσεων με την κατά τόπους δημοτική αστυνομία θα έχει την ευθύνη του ελέγχου εισιτηρίων.
* Η δημιουργία εποπτικού επιτελικού μηχανισμού στον όμιλο ΟΑΣΑ περίπου 10-15 ατόμων και η ανάθεση του ελεγκτικού έργου σε Ιδιωτικό Ελεγκτικό Φορέα, ο οποίος θα αμείβεται με βάση τα αποτελέσματα.
Ως πιθανότερα θεωρούνται τα δύο πρώτα μοντέλα. Τα άτομα που θα στελεχώσουν το νέο Σώμα στην Αθήνα θα έχουν αποκλειστικό σκοπό την πρόληψη και τον έλεγχο και διακριτή εμφάνιση, ώστε οι πολίτες να αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για ελεγκτές και να συνεργάζονται. Θα εκπαιδευτούν ειδικά για τον σκοπό αυτόν και θα δρουν με διαφορετικό τρόπο στα μέσα σταθερής τροχιάς απ’ ό,τι στα οδικά. Τα σημεία από τα οποία διακινείται μεγάλος αριθμός επιβατών θα ελέγχονται καθημερινά, ενώ θα υπάρξει ικανός αριθμός αστυνομικών που θα πιστοποιούν αμέσως την παράβαση.
(Πηγή : ethnos.gr)
Την υλοποίηση του εγχειρήματος έχει αναλάβει ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Χάρης Τσιόκας, ο οποίος πραγματοποιεί συναντήσεις με τις διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών, ώστε να αποτιμηθούν τα μοντέλα που εφαρμόζονται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Τέσσερα είναι τα σενάρια που εξετάζονται αυτή τη στιγμή για τη δημιουργία του Σώματος Ελεγκτών:
* Η δημιουργία νέας μονάδας στον όμιλο ΟΑΣΑ που θα στελεχώνεται από ελεγκτές όλων των μέσων και θα αριθμεί περίπου 200 άτομα.
* Η δημιουργία νέας μονάδας στον όμιλο ΟΑΣΑ που θα στελεχωθεί με 120 ελεγκτές, οι οποίοι θα συνεπικουρούνται κατά περίπτωση από 50 αστυνομικούς. Η παράβαση θα πιστοποιείται επί τόπου και θα επιβάλλεται τιμωρία, σύμφωνα με τον νέο νόμο.
* Η δημιουργία νέας μονάδας περίπου 100 ελεγκτών, η οποία σε συνεργασία και συντονισμό μέσω προγραμματικών συμβάσεων με την κατά τόπους δημοτική αστυνομία θα έχει την ευθύνη του ελέγχου εισιτηρίων.
* Η δημιουργία εποπτικού επιτελικού μηχανισμού στον όμιλο ΟΑΣΑ περίπου 10-15 ατόμων και η ανάθεση του ελεγκτικού έργου σε Ιδιωτικό Ελεγκτικό Φορέα, ο οποίος θα αμείβεται με βάση τα αποτελέσματα.
Ως πιθανότερα θεωρούνται τα δύο πρώτα μοντέλα. Τα άτομα που θα στελεχώσουν το νέο Σώμα στην Αθήνα θα έχουν αποκλειστικό σκοπό την πρόληψη και τον έλεγχο και διακριτή εμφάνιση, ώστε οι πολίτες να αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για ελεγκτές και να συνεργάζονται. Θα εκπαιδευτούν ειδικά για τον σκοπό αυτόν και θα δρουν με διαφορετικό τρόπο στα μέσα σταθερής τροχιάς απ’ ό,τι στα οδικά. Τα σημεία από τα οποία διακινείται μεγάλος αριθμός επιβατών θα ελέγχονται καθημερινά, ενώ θα υπάρξει ικανός αριθμός αστυνομικών που θα πιστοποιούν αμέσως την παράβαση.
(Πηγή : ethnos.gr)
13 σχόλια:
Μπουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα!!!!!!! (Αν και ομολογω οτι το σηματακι ΔΑ-ΟΑΣΑ μου αρεσει πιο πολυ απ το δικο μας! Θα μπορω να φοραω αυτο στο μπρατσο;;;;)
Se periptwsh pou mas dothei to lewforeio No 5 h' 3 pou phgainoun se allous dhmous ti kanoume? katebainoun oi prohgoumenoi D.Astunomikoi k mpainoun tou allou Dhmou?? eleos!
ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΙΝΟΥΝ ΚΑΦΕ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑΚΙΑ ΤΟΥΣ Ή ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΕΞΩ , ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΑΥΤΟ , ΕΤΣΙ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ). ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ , ΑΦΟΥ Η ΛΑΘΡΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ , ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ, 20 ΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ . ΑΝΤΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΦΙΞΟΥΝ ΟΙ Κ... ΚΑΠΟΙΩΝ.
ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ!
Ότι να ναι... Αλλά εδω δεν έχουμε εμείς σοβαρή άποψη για την υπηρεσία μας θα έχουν οι απ έξω ;
χαχαχαχαχαχαααααααα!!!!!! Καλα αυτοι εκει στα υπουργεια εχουνε πολυ γελιο! Μπα σε καλο τους γελασαμε παλι!
Ο ΟΑΣΑραμπιτης λεει στον ΔΑ: Φιλε εμενα αυτος δεν μου δινει τα στοιχεια του. Ο ΔΑ του λεει του λαθρεπιβατη: Δωστε μας παρακαλω τα στοιχεια σας. Επιβατης: Παρτα!!!! @@
ΔΑ> Δυστυχως δεν μπορω να κανω κατι πρεπει να επιληφθει η ΕΛΑΣ. Μια στιγμη, καλω το 100... Ναι, ναι, οκ σε μιση ωρα θα καταδιωξει ενα περιπολικο το λεωφορειο και θα συλληφθει ο θρασυτατος κακοηθης....
(Μιαμιση ωρα μετα, και ενω ο λαθρεπιβατης εφτασε στον προορισμο του με το πασο του σε 20 λεπτα, φτανει το περιπολικο...)
ΕΛΑΣ: Καλα, αλλη δουλεια δεν ειχαμε και ΑΥΤΑ θα κανουμε τωρα;;;; Τιποτα δεν μπορειτε να κανετε μονοι σας;;;
ΔΑ & ΟΑΣΑ: (...)
=========================
Αρα η λυση ειναι: Ας μην προκαλουν τον κοσμο με κακες υπηρεσιες και υψηλα εισητηρια, γιατι το να μπεις σε ενα λεωφορειο που το 80% δεν εχει εισητηριο ειναι προβλημα κανεις δεν τα φερνει βολτα. Γιατι οταν ολοι ξερουν οτι δεν τρωγονται λεφτα και το να μην κοβεις εισητηριο βλαπτει το κοινο συμφερον, ποιος θα μπει χωρις;; 1-2;; Ε αυτοι οι ενας και δυο μπορει να τους κοπει ο τσαμπουκας πολυ ευκολα πρωτα πρωτα απο το κραξιμο των συνεπιβατων τους
Να μας βάλουν και στα διόδια να καταγράφουμε ως ειδικοί ανακριτικοί υπάλληλοι τα οχήματα που δεν πληρώνουν! Τα πάντα για τον πολίτη!
Σε συνέχεια του σχολιασμού του συναδέλφου 11: 09μ.μ. συνάδελφε, από την εμπειρία μου εδώ στην Αθήνα, ποτέ, όποτε πήραμε νέα αρμοδιότητα, δεν βγήκε κάποιος από γραφείο για να συνδράμει. μην περιμένεις να γίνει αυτό τώρα ή ποτέ!
Δείτε και την παρακάτω ανάρτηση από έναν από τους παλιότερους bloggers συναδέλφους από την Κρήτη, χαρακτηριστική του ρόλου που επιφύλαξε η πολιτεία για τη δημοτική αστυνομία. Χαρακτηριστικός τίτλος: "Αλήθεια, τι ακριβώς ζητάμε από έναν Δημοτικό Αστυνομικό να κάνει;"
http://nick-vav.blogspot.com/2011/02/blog-post_23.html
Όντως ότι να ΄ναι..Είμαι περίεργη πάντως να δώ τι άλλο μπορεί να μας φορτώσουν.Τελικά είμαστε υπερ-υπηρεσία και δεν το έχουμε καταλάβει ακόμα...
Το βρηκα το βρηκα!!!! Κ οταν φευγουν απο τις γραμμες οι κεραιες των τρολευ εμεις να τρεχουμε - να ειναι υποχρεωση μας, αλλιως παραβαση καθηκοντος - να τις φτιαξουμε!!! Τι λετε;; (Σε περιπτωση δλδ που τους τελειωσε η φαντασια, ειπα να προσφερω κατι)
Παντως περα απο το γελοιο της υποθεσης γιατι δεν αντιδραμε;;;; Καθε νεα αρμοδιοτητα που δεν εφαρμοζεται (για οποιονδηποτε λογο) ειναι ακομα μια διαρκης προσβολη κολλημενη στη στολη μας. Θα σταλει ποτε κανενα ψηφισμα με την ΟΥΣΙΑ του ανεφαρμοστου των αρμοδιοτητων και τις συνεπειες απο το σωματειο;;
Mallon edo kolaei oti ta "logia einai perita" alla gia tin lamakia pou tous dernei ... Ti na pei kaneis ? ti na protosxoliaseis kai ti na protopeis gia ton ka8e anekdiigito ipourgako pou 8elei na tou kanoume tin douleia tou! Emas ston dimo mas erxontai mesa kai mas xonoun gia ta panta ... apo metaforeis mixanikon, metaforeis trofimon se paidikous sta8mous, metafores xrimaton ... genika isxiei o stixos "ta kano ola meta tis 2" !!!
Ante kai sinodoi skoupidiaras !!!!
Δημοσίευση σχολίου