Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Δ.Α Θεσ/νίκης : Όταν κάνουν... φτερά οι δαγκάνες από τις ρόδες

Στον εισαγγελέα οδηγεί ο δ. Θεσ/νίκης ασυνείδητους οδηγούς, οι οποίοι όχι μόνο πάρκαραν τα αυτοκίνητά τους σε σημεία όπου προκαλούσαν τεράστια όχληση, αλλά δεν δίστασαν να προχωρήσουν ακόμη και σε κλοπή των λεγόμενων δαγκάνων, του ειδικού συστήματος που είχε χρησιμοποιηθεί από τη δημοτική αστυνομία για την ακινητοποίηση των παρανόμως σταθμευμένων οχημάτων.

«Οι οδηγοί που είχαν παρανομήσει αποδείχθηκαν εξαιρετικά εφευρετικοί, αφού, για να απαλλαγούν από τους τροχοσφιγκτήρες που κρατούσαν τα αυτοκίνητά τους καθηλωμένα στο σημείο όπου τα είχαν παρκάρει αυθαιρέτως, έφτασαν στο σημείο να αλλάξουν τον τροχό, επάνω στον οποίο οι άνδρες της δημοτικής αστυνομίας είχαν εφαρμόσει τις δαγκάνες.

Απέναντι σε τέτοια περιστατικά δεν έχουμε καμία άλλη επιλογή από το να προχωρήσουμε σε καταγγελία προς τις εισαγγελικές αρχές», ξεκαθάρισε σε όλους τους τόνους ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα δημοτικής αστυνομίας Λευτέρης Κιοσέογλου.

Σύμφωνα με τον προϊστάμενο της διεύθυνσης δημοτικής αστυνομίας Ευγένιο Κρημίτσα ένα σχετικό περιστατικό αφορά οδηγό που είχε παρατήσει το αυτοκίνητό του, το οποίο μάλιστα δεν είχε πινακίδες, μέσα στον ποδηλατόδρομο της παραλιακής λεωφόρου, στην περιοχή του λιμανιού. «Από τη δημοτική αστυνομία είχαν χρησιμοποιηθεί δύο δαγκάνες, για να μπλοκάρουν τους δύο μπροστινούς τροχούς. Ο οδηγός αυτός λοιπόν άλλαξε τους δύο τροχούς και απομάκρυνε το αυτοκίνητο από το σημείο», περιέγραψε ο κ. Κρημίτσας.

Ανάλογες είναι οι περιπτώσεις κι άλλων τριών οδηγών, οι οποίοι είχαν εγκαταλείψει τα αυτοκίνητά τους στην περιοχή της Πολυτεχνείου, στην οδό Στρατηγού Καλλάρη αλλά και στην πλατεία της Αγίας Σοφίας. Τα προβλήματα με την ύπαρξη οδηγών που έχουν κλέψει δαγκάνες της δημοτικής αστυνομίας έχει επισημάνει και ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Ενεργοί Πολίτες-Οικολογία στην Πράξη» Χρήστος Μάτης.

Ο Λ. Κιοσέογλου
Όπως σημείωσε ο κ. Κιοσέογλου, καθώς ο δήμος Θεσσαλονίκης είναι αποφασισμένος να αξιοποιήσει κάθε διαθέσιμο όπλο στη μάχη κατά της παράνομης στάθμευσης, έχει ήδη αρχίσει τις διαδικασίες για την προμήθεια νέου τύπου δαγκάνων, οι οποίες με κανέναν τρόπο δεν θα μπορούν να αφαιρεθούν από τους οδηγούς.

ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΟΙ ΓΕΡΑΝΟΙ

Στο μεταξύ στον αέρα βρίσκεται η συμφωνία, την οποία είχε εξαγγείλει η άλλοτε υπεύθυνη για τη λειτουργία της δημοτικής αστυνομίας, αντιδήμαρχος Καλυψώ Γούλα, σχετικά με τη χρήση γερανών για την απομάκρυνση παρανόμως σταθμευμένων οχημάτων στο πλαίσιο προγραμματικής σύμβασης μεταξύ δήμου Θεσσαλονίκης και σωματείου ιδιοκτητών γερανοφόρων μεταφορικών επιχειρήσεων και δημόσιας χρήσης Θεσσαλίας - Μακεδονίας - Θράκης.

Ενώ σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που είχε ανακοινώσει η κυρία Γούλα οι γερανοί θα έπρεπε ήδη να βρίσκονται στους δρόμους της πόλης, τελικά δεν κατέστη δυνατή ούτε καν η υπογραφή της συμφωνίας, η οποία φαίνεται πως σκόνταψε σε ασάφειες του νομικού πλαισίου.

Με την προ ημερών ανάληψη των καθηκόντων του στη δημοτική αστυνομία ο κ. Κιοσέογλου κλήθηκε να διαχειριστεί και το συγκεκριμένο πρόβλημα. «Επιθυμούμε την παρουσία γερανών στους δρόμους της πόλης, ώστε να αντιμετωπιστούν περιπτώσεις παράνομης στάθμευσης, ιδιαίτερα όταν προκαλούνται σοβαρά προβλήματα στη ροή της κυκλοφορίας ή στην κίνηση των πεζών. Σε πρώτη φάση σκεφτόμαστε να χρησιμοποιήσουμε ένα γερανοφόρο όχημα της καθαριότητας, το οποίο μέχρι σήμερα διατίθεται για τη μεταφορά οχημάτων που έχουν εγκαταλειφθεί», σημείωσε ο κ. Κιοσέογλου.

ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΛΕΠΤΟΥ

Ένας από τους κεντρικούς στόχους που έχει θέσει ο Λευτέρης Κιοσέογλου είναι η κατάρτιση ενός προγράμματος «με ακρίβεια λεπτού», όπως χαρακτηριστικά λέει ο ίδιος, βάσει του οποίου θα ενεργοποιούνται οι δημοτικοί αστυνομικοί.

Σε προτεραιότητα έχει ήδη τεθεί η αντιμετώπιση του διπλοπαρκαρίσματος, με ιδιαίτερη έμφαση στην οδό Παύλου Μελά, δεδομένου ότι η μέχρι πρότινος ελλιπής αστυνόμευσή της είχε προκαλέσει προβλήματα και στη λειτουργία της πεζοδρόμησης της Αγίας Σοφίας.

«Κατ’ αρχήν επιθυμούμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα στο κέντρο της πόλης, σε βασικούς άξονες, όπως η Τσιμισκή, η Μητροπόλεως ή η λεωφόρος Νίκης, στη λογική ότι κάθε πολίτης πρέπει να έχει τη δυνατότητα να μετακινείται απρόσκοπτα προς τη δουλειά του το πρωί και προς το σπίτι του το μεσημέρι», επισήμανε μεταξύ άλλων ο κ. Κιοσέογλου, προσθέτοντας ότι συγκεκριμένο πρόγραμμα θα καταρτιστεί ακολούθως και για τις περιφερειακές δημοτικές κοινότητες.

Ο νέος επικεφαλής της δημοτικής αστυνομίας πάντως δεν κρύβει ότι οι σκόπελοι που πρέπει να ξεπεραστούν είναι πολλοί. «Πρέπει σε κάθε περίπτωση να γίνει αντιληπτό ότι, ενώ η οργανική δύναμη της δημοτικής αστυνομίας είναι 600 άτομα, στην υπηρεσία υπηρετούν μόνον 170. Στη Θεσσαλονίκη αναλογεί ένας δημοτικός αστυνομικός για 4.000 και πλέον πολίτες, ενώ για παράδειγμα στην Αθήνα η αναλογία είναι ένας προς 1.500», σημείωσε ο κ. Κιοσέογλου.

Δείτε τι δήλωσε η μέχρι πρότινος Αντιδήμαρχος της Δ.Α Θεσ/νίκης Καλυψώ Γούλα, στο δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας 25/5/2013 για το θέμα των τροχοσφικτήρων (Μεταβείτε στο λεπτό 1:12) :


Πηγή : makthess.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: