Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Ηλεκτρονικές συναλλαγές με τους πολίτες εγκαινιάζει ο Δήμος Θεσ/νίκης

Στην εφαρμογή ηλεκτρονικών συναλλαγών με πολίτες κι επιχειρήσεις προχωρά ο Δήμος Θεσσαλονίκης. Στο εξής, οι πολίτες θα έχουν την δυνατότητα να πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους προς τον Δήμο ή να εισπράττουν ποσά από τον Δήμο καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, με το μέσο πληρωμής και τον τρόπο που αυτοί επιλέγουν, χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνουν στα Ταμεία του Δημαρχείου.

Το νέο σύστημα είναι το αποτέλεσμα της στρατηγικής συνεργασίας που συνήψε ο Δήμος Θεσσαλονίκης με την Τράπεζα Πειραιώς στον τομέα των εισπράξεων και των πληρωμών από και προς τους Δημότες και τις Επιχειρήσεις, έπειτα από τη υπογραφή σχετικού συμφώνου.

Το Σύμφωνο υπέγραψαν την περασμένη Παρασκευή ο Δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης και ο Αν. Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς Χριστόδουλος Αντωνιάδης, παρουσία του Αντιδημάρχου Ανάπτυξης και Διαχείρισης Οικονομικών Πόρων Χασδάι Καπόν

Συγκεκριμένα το σύμφωνο στρατηγικής συνεργασίας καλύπτει τις εξής υπηρεσίες προς τους δημότες:

Α) Εισπράξεις :

Ένταξη του Δήμου Θεσσαλονίκης στο σύστημα διατραπεζικών εισπράξεων ΔΙΑΣ με την υλοποίηση της υπηρεσίας Dias Debit η οποία θα επιτρέπει στον οποιονδήποτε οφειλέτη του Δήμου να εξοφλεί με απλό και πρακτικό τρόπο τις βεβαιωμένες οφειλές του, επισκεπτόμενος οποιαδήποτε Τράπεζα με την οποία διατηρεί συνεργασία και χρησιμοποιώντας τα κανάλια εξυπηρέτησης τα οποία αυτή του προσφέρει για αντίστοιχες συνεργασίες (συνήθως το δίκτυο καταστημάτων και τους δικτυακούς τόπους ηλεκτρονικής τραπεζικής).
Δημιουργία ειδικής σελίδας πληρωμής του Δήμου τόσο στην Πύλη Πληρωμών www.easypay.gr όσο και στο δίκτυο Μηχανημάτων Αυτόματων Πληρωμών easypay. Η Πύλη Πληρωμών easypay αποτελεί το πλέον ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό σημείο εξυπηρέτησης πληρωμών με χρεωστική/πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα έκδοσης οποιασδήποτε τράπεζας, εξυπηρετώντας περισσότερες από 700 πληρωμές από τους μεγαλύτερους φορείς του Δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, έχοντας καθιερωθεί σαν το κεντρικό σημείο που επισκέπτονται χιλιάδες πολίτες ημερησίως για την ηλεκτρονική εξόφληση των υποχρεώσεών τους. Την ίδια στιγμή η πληρωμή με μετρητά - και με κάρτες αργότερα - θα είναι διαθέσιμη σε όλο το δίκτυο Μηχανημάτων easypay, τα οποία βρίσκονται όχι μόνο στα Καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς αλλά και σε επιλεγμένα τρίτα σημεία, όπως supermarkets, καταστήματα Vodafone, πρεσβείες, Περιφέρειες, κ.α. προσφέροντας εκτεταμένο ωράριο εξυπηρέτησης των Δημοτών και Επιχειρηματιών της Θεσσαλονίκης.

B) Πληρωμές :

Συνεργασία στον τομέα των πληρωμών του Δήμου Θεσσαλονίκης προς επιχειρήσεις ή ιδιώτες στην Ελλάδα ή το εξωτερικό. Μέσω της εξειδικευμένης υπηρεσίας e-PPS της Τράπεζας, ο Δήμος θα δρομολογήσει σταδιακά το σύνολο των πληρωμών του προς τρίτους, προκειμένου αυτές να διεξάγονται αυτοματοποιημένα και ταχύτατα μέσω ηλεκτρονικών αρχείων. Τα αρχεία θα παράγονται από τη μηχανογραφική εφαρμογή του Δήμου και μέσω της winbank θα διοδεύονται για εκτέλεση στα εξελιγμένα συστήματα πληρωμών της Τράπεζας. Στη διαδικασία θα αποτυπωθούν όλες οι εγκριτικές διαδικασίες του Δήμου, ενώ η ταχύτητα εκτέλεσης αλλά και το μειωμένο κόστος είναι μερικά από τα οφέλη που θα αποκομίσει ο Δήμος.

(Αναδημοσίευση από : thestival.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: