Γέμισαν και πάλι ασφυκτικά οι κεντρικοί δρόμοι της Θεσσαλονίκης από παράνομα παρκαρισμένα, ακόμη και διπλοπαρκαρισμένα οχήματα
Οι έλεγχοι της Δημοτικής Αστυνομίας, που στις αρχές του έτους είχε κάνει θαύματα, «καθαρίζοντας» τους δρόμους της πόλης από τα ΙΧ, δε φαίνεται να έχουν τα ίδια αποτελέσματα, παρά το ότι, σύμφωνα με την αρμόδια αντιδήμαρχο, οι έλεγχοι εξακολουθούν να είναι αυστηροί.
Δρόμοι όπως η Αγίου Δημητρίου, η Δωδεκανήσου, η Ιωνος Δραγούμη, η Παύλου Μελά, η Αγίας Σοφίας, η Ερμού, η Ιασονίδου αποτελούν ένα απέραντο πάρκινγκ, ενώ και στην οδό Τσιμισκή, τον κεντρικότερο δρόμο της Θεσσαλονίκης, τα σταθμευμένα οχήματα δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία.
Υπάρχουν δρόμοι όπου τα διπλοπαρκαρισμένα σχηματίζουν ολόκληρη σειρά, όπως για παράδειγμα στην οδό Αγίας Σοφίας, η οποία λειτουργεί σαν να διαθέτει μία μόνο λωρίδα κυκλοφορίας.
«Ούτε ο έλεγχος των διπλοπαρκαρισμένων, αλλά ούτε και η καταπολέμηση του παρεμπορίου φαίνεται ότι βρίσκονται στα σχέδια της δημοτικής αρχής. Σήμερα η δημοτική αστυνομία κοιτά μόνο... ψηλά, αφού ασχολείται με τις παράνομες πινακίδες που υπάρχουν στις προσόψεις των κτιρίων και ξεχνά όλα τα άλλα. Δεν έχουμε αντίρρηση να συμμορφωθεί η πόλη, αλλά θεωρώ ότι οι πινακίδες δε θα έπρεπε να αποτελούν την πρώτη προτεραιότητα. Την πόλη, άλλωστε, τη σκοτώνει η μαύρη καθημερινότητα και όχι οι πινακίδες», αναφέρει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Κωστής Χαντζαρίδης.
Μεταφορές
«Η Θεσσαλονίκη πριν από λίγους μήνες είχε αλλάξει πρόσωπο. Ολοι όσοι διασχίζουν το κέντρο της πόλης είχαν διαπιστώσει μια προσπάθεια αποσυμφόρησης των δρόμων από τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα, με τη συνδρομή της Δημοτικής Αστυνομίας. Δυστυχώς, άγνωστο γιατί, υπάρχει και πάλι ύφεση της αστυνόμευσης. Ετσι οι λίγοι, παρκάροντας ανενόχλητοι όπου τους βολεύει, δημιουργούν και πάλι προβλήματα στους πολλούς, που προσπαθώντας να πάνε στη δουλειά τους καθυστερούν. Είναι κρίμα», αναφέρει ο γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, Κώστας Αγγελούδης.
«Το μέτρο της αστυνόμευσης... ξεφούσκωσε πολύ γρήγορα. Ελπίζουμε όμως να επανέλθει δριμύτερο», επισημαίνει ο γραμματέας του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κλήμης Λεοντιάδης. Ο ίδιος τονίζει ότι σήμερα, που η πόλη δεν έχει κυκλοφοριακό -λόγω της οικονομικής κρίσης, έχουν περιοριστεί σημαντικά οι μετακινήσεις με ΙΧ- εντούτοις παρατηρούνται μποτιλιαρίσματα λόγω των παράνομα σταθμευμένων οχημάτων. «Ο δήμος έκανε προσπάθειες για την αποτροπή της παράνομης στάθμευσης. Για παράδειγμα, σε κάποια σημεία μπήκαν κολονάκια. Ευελπιστούμε ότι οι προσπάθειες θα ενταθούν», καταλήγει ο κ. Λεοντιάδης.
Η Δημοτική Αστυνομία
«Εξακολουθούμε να κυνηγάμε την παραβατικότητα και τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα και να κάνουμε παρεμβάσεις όπου χρειάζεται. Ο αριθμός των κλήσεων που κόβονται είναι πάντοτε αποκαλυπτικός και σε επίπεδο αριθμού κλήσεων και σε επίπεδο προστίμων», απαντά η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Προστασίας του Πολίτη Θεσσαλονίκης, Καλυψώ Γούλα.
Η ίδια επισημαίνει ότι προσπαθεί να αυξήσει αριθμητικά τις βάρδιες των δημοτικών αστυνομικών, ώστε να εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι. Σημειώνει, ωστόσο, ότι τα χέρια της είναι δεμένα, καθώς δεν μπορεί να προσλάβει άτομα για τη Δημοτική Αστυνομία.
Ειδική αναφορά κάνει η κ. Γούλα στους ταξιτζήδες, για τους οποίους σημειώνει ότι καταλαμβάνουν μεγάλα τμήματα του οδοστρώματος, συμβάλλοντας σημαντικά στη συμφόρηση του κέντρου της πόλης
Υπάρχουν δρόμοι όπου τα διπλοπαρκαρισμένα σχηματίζουν ολόκληρη σειρά, όπως για παράδειγμα στην οδό Αγίας Σοφίας, η οποία λειτουργεί σαν να διαθέτει μία μόνο λωρίδα κυκλοφορίας.
«Ούτε ο έλεγχος των διπλοπαρκαρισμένων, αλλά ούτε και η καταπολέμηση του παρεμπορίου φαίνεται ότι βρίσκονται στα σχέδια της δημοτικής αρχής. Σήμερα η δημοτική αστυνομία κοιτά μόνο... ψηλά, αφού ασχολείται με τις παράνομες πινακίδες που υπάρχουν στις προσόψεις των κτιρίων και ξεχνά όλα τα άλλα. Δεν έχουμε αντίρρηση να συμμορφωθεί η πόλη, αλλά θεωρώ ότι οι πινακίδες δε θα έπρεπε να αποτελούν την πρώτη προτεραιότητα. Την πόλη, άλλωστε, τη σκοτώνει η μαύρη καθημερινότητα και όχι οι πινακίδες», αναφέρει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Κωστής Χαντζαρίδης.
Μεταφορές
«Η Θεσσαλονίκη πριν από λίγους μήνες είχε αλλάξει πρόσωπο. Ολοι όσοι διασχίζουν το κέντρο της πόλης είχαν διαπιστώσει μια προσπάθεια αποσυμφόρησης των δρόμων από τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα, με τη συνδρομή της Δημοτικής Αστυνομίας. Δυστυχώς, άγνωστο γιατί, υπάρχει και πάλι ύφεση της αστυνόμευσης. Ετσι οι λίγοι, παρκάροντας ανενόχλητοι όπου τους βολεύει, δημιουργούν και πάλι προβλήματα στους πολλούς, που προσπαθώντας να πάνε στη δουλειά τους καθυστερούν. Είναι κρίμα», αναφέρει ο γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, Κώστας Αγγελούδης.
«Το μέτρο της αστυνόμευσης... ξεφούσκωσε πολύ γρήγορα. Ελπίζουμε όμως να επανέλθει δριμύτερο», επισημαίνει ο γραμματέας του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κλήμης Λεοντιάδης. Ο ίδιος τονίζει ότι σήμερα, που η πόλη δεν έχει κυκλοφοριακό -λόγω της οικονομικής κρίσης, έχουν περιοριστεί σημαντικά οι μετακινήσεις με ΙΧ- εντούτοις παρατηρούνται μποτιλιαρίσματα λόγω των παράνομα σταθμευμένων οχημάτων. «Ο δήμος έκανε προσπάθειες για την αποτροπή της παράνομης στάθμευσης. Για παράδειγμα, σε κάποια σημεία μπήκαν κολονάκια. Ευελπιστούμε ότι οι προσπάθειες θα ενταθούν», καταλήγει ο κ. Λεοντιάδης.
Η Δημοτική Αστυνομία
«Εξακολουθούμε να κυνηγάμε την παραβατικότητα και τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα και να κάνουμε παρεμβάσεις όπου χρειάζεται. Ο αριθμός των κλήσεων που κόβονται είναι πάντοτε αποκαλυπτικός και σε επίπεδο αριθμού κλήσεων και σε επίπεδο προστίμων», απαντά η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Προστασίας του Πολίτη Θεσσαλονίκης, Καλυψώ Γούλα.
Η ίδια επισημαίνει ότι προσπαθεί να αυξήσει αριθμητικά τις βάρδιες των δημοτικών αστυνομικών, ώστε να εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι. Σημειώνει, ωστόσο, ότι τα χέρια της είναι δεμένα, καθώς δεν μπορεί να προσλάβει άτομα για τη Δημοτική Αστυνομία.
Ειδική αναφορά κάνει η κ. Γούλα στους ταξιτζήδες, για τους οποίους σημειώνει ότι καταλαμβάνουν μεγάλα τμήματα του οδοστρώματος, συμβάλλοντας σημαντικά στη συμφόρηση του κέντρου της πόλης
(πηγή : agelioforos)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου