Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Θερινά μαθήματα και παρεμβάσεις κυκλοφοριακής αγωγής

Η Δημοτική Αστυνομία Θεσσαλονίκης συμμετέχει και φέτος στο πρόγραμμα του Δήμου ''Δημιουργική απασχόληση μαθητών κατά τη διάρκεια των θερινών διακοπών των σχολείων για εργαζόμενες μητέρες-Καλοκαίρι 2010 ''.

Η ομάδα των Δημοτικών Αστυνομικών θα συνεχίσει να παραδίδει μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής και οδικής ασφάλειας σε μικρούς μαθητές-τριες, με σκοπό αφενός τη διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης από μικρή ηλικία και αφετέρου στην πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

Παράλληλα η εκπαιδευτική ομάδα επισκεπτόμενη τις σχολικές μονάδες και με σκοπό τη μελέτη των συνθηκών οδικής ασφάλειας που επικρατούν γύρω από τα σχολεία, θα καταγράφει και θα φωτογραφίζει τις ελλείψεις υποδομών και θα προτείνει βιώσιμες λύσεις σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου που θα βοηθήσουν στην ασφαλή μετακίνηση παιδιών,γονέων και εκπαιδευτικών.

Ήδη κατά το χρονικό διάστημα από 21 Ιουνίου 2010 έως και 02 Ιουλίου 2010 διενεργήθηκε αυτοψία στα σχολικά συγκροτήματα που εντάσσονται γεωγραφικά στο Ε΄ Δημοτικό Διαμέρισμα του Δήμου Θεσσαλονίκης. Κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα ελέγχθηκε ο περιβάλλων χώρος 21 συνολικά σχολικών συγκροτημάτων όπου στεγάζονται 29 σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι παραπάνω σχολικές μονάδες ελέγχθηκαν ως προς την κάθετη και οριζόντια σήμανση για την κυκλοφορία των πεζών, τις ράμπες ατόμων με μειωμένη κινητικότητα και τους φωτεινούς σηματοδότες. Τα προβλήματα που εντοπίστηκαν καταγράφηκαν σε ειδικό φύλλο αυτοψίας και φωτογραφήθηκαν.

Οι παρεμβάσεις αυτές δεν εξαντλούν το σύνολο των θεμάτων οδικής ασφάλειας που αφορούν στα σχολικά συγκροτήματα, ωστόσο, συμβάλλουν ουσιαστικά στην ασφαλή πρόσβαση των μαθητών στο σχολείο τους. Οι συνεντεύξεις με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων προκειμένου να καταγραφούν και οι δικές τους παρατηρήσεις και προτάσεις είναι προγραμματισμένες για το μήνα Σεπτέμβριο του 2010, οπότε και θα επαναλειτουργήσουν τα Δημοτικά Σχολεία για το νέο σχολικό έτος 2010 – 2011 και θα υποβληθεί συμπληρωματική αναφορά.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: