H απάντηση του Υφ. ΕΣ. Γ. Ντόλιου στην ερώτηση των δύο βουλευτών του ΛΑ.Ο.Σ.
Διαβάστε την απάντηση του Υφυπουργού Εσ. αποκέντρωσης και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, κ. Γ. Ντόλιου, στην ερώτησητων δύο Βουλευτών του κόμματος του ΛΑ.Ο.Σ. , Σ. Α. Γεωργιάδη και Α. Πλεύρη, η οποία τέθηκε στη βουλή στις 28/12/2010.
<>.Μήπως μετά απο αυτή την απάντηση,η νέα ερώτηση των βουλευτών να αφορά την κατάργηση των: κακόγουστων-μιλιταρίστικων στολών,του όρου αστυνομία,των περιπολικών και γενικώς της ύπαρξης μιας "δεύτερης" αστυνομίας και ειδικών ανακριτικών υπαλλήλων που δε τους καλύπτουν τα αφεντικά τους,που τους βρίζουν όλοι και το κράτος φορτώνει αρμοδιότητες αβέρτα;;;
Συμφωνω 3:03! Αν ετσι μας θελει ο κ Ντολιος, ελευθερα! Ειμαι σιγουρος οτι θα ειμαστε πολυ καλυτερα μη ενστολοι! Ολη μερα για καφε, αφου δουλεια με την καμμια δεν θα βγαινει και ολα θα ταφορτωνουμε στην ΕΛΑΣ, εγω δεν χαλιεμαι! Το προτιμω απο το και να μην βγαινει δουλεια και να μας φτυνει ο κοσμος. "ΚΛΗΤΗΡΕΣ" ειναι ο τιτλος που μας αρμοζει (και επαναλαμβανω δεν με χαλαει καθολου! Ολοι κωλοβαρανε εκτος απο εμας). Αλλιως ας κατεβει απο τον γυαλινο πυργο του ο υπουργος να δει πως γινεται η δουλεια. Υπηρεσια τραβεστι ΤΕΛΟΣ! Αυτη πρεπει να ειναι η απαιτηση ολων των σωματειων! Η απο-αστυνομοποιηση ή οργανωση και εξοπλισμος επι της ουσιας και με συνεση!
Μήπως είναι σα να λέει υπομονή, κάτι έχουμε στα σκαριά, θα το λύσουμε και αυτό "Δημοκρατικά", "Δίκαια" και προπαντώς "Σοσιαλιστικά" όπως έδειξε και το Π.Δ. 23/2002 με το οποίο γεννηθήκαμε, το οποίο ήταν ίδιο πλην ελαχίστων εξαιρέσεων με τον μετέπειτα θαυμαστό Ν. 3731/2008;
Βαριουντε να απαντησουν και κανουν copy paste το νομοσχεδιο?!
ΑπάντησηΔιαγραφή<>.Μήπως μετά απο αυτή την απάντηση,η νέα ερώτηση των βουλευτών να αφορά την κατάργηση των: κακόγουστων-μιλιταρίστικων στολών,του όρου αστυνομία,των περιπολικών και γενικώς της ύπαρξης μιας "δεύτερης" αστυνομίας και ειδικών ανακριτικών υπαλλήλων που δε τους καλύπτουν τα αφεντικά τους,που τους βρίζουν όλοι και το κράτος φορτώνει αρμοδιότητες αβέρτα;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΛΙΚΑΡΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΝΤΟΛΙΟΣ!ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ?ΣΤΑ CHEETOS?ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ!ΑΠΟΛΥΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία απάντηση, τα λέει όλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω 3:03! Αν ετσι μας θελει ο κ Ντολιος, ελευθερα! Ειμαι σιγουρος οτι θα ειμαστε πολυ καλυτερα μη ενστολοι! Ολη μερα για καφε, αφου δουλεια με την καμμια δεν θα βγαινει και ολα θα ταφορτωνουμε στην ΕΛΑΣ, εγω δεν χαλιεμαι! Το προτιμω απο το και να μην βγαινει δουλεια και να μας φτυνει ο κοσμος. "ΚΛΗΤΗΡΕΣ" ειναι ο τιτλος που μας αρμοζει (και επαναλαμβανω δεν με χαλαει καθολου! Ολοι κωλοβαρανε εκτος απο εμας). Αλλιως ας κατεβει απο τον γυαλινο πυργο του ο υπουργος να δει πως γινεται η δουλεια. Υπηρεσια τραβεστι ΤΕΛΟΣ! Αυτη πρεπει να ειναι η απαιτηση ολων των σωματειων! Η απο-αστυνομοποιηση ή οργανωση και εξοπλισμος επι της ουσιας και με συνεση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως είναι σα να λέει υπομονή, κάτι έχουμε στα σκαριά, θα το λύσουμε και αυτό "Δημοκρατικά", "Δίκαια" και προπαντώς "Σοσιαλιστικά" όπως έδειξε και το Π.Δ. 23/2002 με το οποίο γεννηθήκαμε, το οποίο ήταν ίδιο πλην ελαχίστων εξαιρέσεων με τον μετέπειτα θαυμαστό Ν. 3731/2008;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπλα εδώ και τώρα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήοποιος θελει οπλα ζηταει μεταταξη για ειδικος φρουρος.-
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος δεν θέλει όπλα, αρμοδιότητες κ.τ.λ. πάει σπίτι του και παίζει τις κουμπάρες!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι απόψεις σας έγιναν σαφείς. Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας στον σχολιασμό της ανάρτησης. Τα σχόλια απενεργοποιούνται.
ΑπάντησηΔιαγραφή